Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Goh, wat jammer dat je niet iets lager bent gegaan om een iets ruimere afbeelding van het schilderij mee te nemen De blur waarover men spreekt geeft een verfijnde doorkijk op dit soort portretten en wordt zelfs op in de vakopleiding aangespoord om mee te experimenteren. Zeker niet weghalen, wel opnieuw naar je uitsnede kijken of je de compositie niet kunt redden door boven eventueel te snijden en de verhouding te bewaren. Daarna opnieuw de vervaging toepassen maar subtieler(Vervagen van de randen of lijnen van een kleurzone is blur, maar hier is het een vervaging van(een deel) het beeld, dus niet subtiel genoeg voor blur!
Goh, wat jammer dat je niet iets lager bent gegaan om een iets ruimere afbeelding van het schilderij mee te nemen De blur waarover men spreekt geeft een verfijnde doorkijk op dit soort portretten en wordt zelfs op in de vakopleiding aangespoord om mee te experimenteren. Zeker niet weghalen, wel opnieuw naar je uitsnede kijken of je de compositie niet kunt redden door boven eventueel te snijden en de verhouding te bewaren. Daarna opnieuw de vervaging toepassen maar subtieler(Vervagen van de randen of lijnen van een kleurzone is blur, maar hier is het een vervaging van(een deel) het beeld, dus niet subtiel genoeg voor blur!
het zijn experimenten...
ik ga eens proberen of het in het vierkant niet beter overkomt...
in ieder geval merci voor de comment.
de blur is idd om meer doorkijk te krijgen naar zijn blik...
dus kga eens proberen om die subtieler aan te pakken.
Als ik een update heb schop ik deze topic terug omhoog :-)
Iedereen bedankt om alvast te kijken...
Het is idd toegevoegd grain...
volgens mij is die iets te prominent naar boven gekomen door te verscherpen na het verkleinen...
Comment