Ze bleven koppig zitten, ondanks de vloed die hun telkens dwong op te schuiven, dus dan heb ik er maar gebruik van gemaakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine golfbrekertjes
Collapse
X
-
-
Re: Kleine golfbrekertjes
vind het een mooie.
wel jammer van het gekozen diafragma.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind het een mooie.
wel jammer van het gekozen diafragma.
grt,bouk.
Ik heb deze genomen met mijn voeten net niet in het water, zonder statief, dus wilde geen risico op bewegingsonscherpte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtJe had de pier ook liever scherp gezien, bouk?
Ik heb deze genomen met mijn voeten net niet in het water, zonder statief, dus wilde geen risico op bewegingsonscherpte.
De pier ook scherp had het geheel nog beter gemaakt.
Op dezelfde sluitertijd was er toch nog wel wat mogelijkheid voor kleiner diafragma en hogere iso?
gr,
Thomas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtOp dezelfde sluitertijd was er toch nog wel wat mogelijkheid voor kleiner diafragma en hogere iso?
Comment
-
ik vind het een heel speciale, voor mij is ie juist van DOF
vogeltjes hadden hier zelfs niet gemoeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtvogeltjes hadden hier zelfs niet gemoeten
Comment
-
Vind het heel mooi zo, wazige achtergrond en die dreigende wolken geven het echt iets 'unsettling'. Alsof er zo dadelijk een Godzilla-creatuur uit het water gaat komen en de vogeltjes gaat verslinden.
IZ.For Greater Good - Ambient Music for the Masses
Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0
Comment
-
-
Voor mij ook. Knap zoals hij is De dof maakt het juist bijzonder.
Comment
Comment