Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met het origineel eronder
Collapse
X
-
-
Re: Met het origineel eronder
Ik heb ook een voorkeur voor de zw/w variant. Fietser misschien iets te centraal?
Mooi dat zijn voorwiel bijna loskomt, geeft hem snelheid mee..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht(maar dan zonder de zwarte banden boven en onder des gouts et des couleurs...)
Bedankt voor de reactie's hierboven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtIk heb ook een voorkeur voor de zw/w variant. Fietser misschien iets te centraal?
Thankx.
Comment
-
-
Onderaan iets te krap, links iets te veel, voor mij ZW.
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtVoor mij de kleuren.
Ik weet niet wat het is, maar de zw lijkt me zo onnatuurlijk, precies of het beeld uitgerokken is in de breedte.
De omzetting zelf vind ik dan weer wel knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtMooi licht inval, ook de lage stand doet het. Vind beide foto's knap.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Mooie plaat, fietser mooi losgemaakt van de achtergrond door de flits, terwijl de achtergrond nog mooi natuurlijk is.
Ook je standpunt heb je hier goed gekozen, op deze manier komt de fietser nog imposanter over.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Niets af te dingen op je standpunt waardoor je ook extra sfeer meekrijgt door de stralen in je beeld. Dat je een flits hebt gebruikt verraadt de witte stip in de bril Normaal verkies ik de zwartwit vanwege het expressie gehalte doch deze voldoet me niet helemaal vanwege de zwarte banden en het overdonderend aanwezig zijn van de renner (scherp/uitgetrokken/plat). De kleur vind ik heel normaal met meer ruimte en dynamisch genoeg - mooi.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Vind beide fotos zeer knap,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment