Als je voor mij rechts er iets afhaalt dan komt je lijn van het veld mooier uit richting je hoek onderaan. Links zou ik dan ook onder het hoekje weghalen wat de compositie ten goede komt. Ik vind je istellingen wel goed voor deze omstandigheden Persoonlijk(dat ben ik, dus nie veel van aantrekken) zou ik hier durven voor f16 te kiezen(omdat het een wijds tafereel is) en het omgekeerde van de iso te nemen in st, dus 1/100. Maar hier dus, zoals al geschreven zit je terugrekenend redelijk in de buurt van dezelfde belichting, ware het niet dat ik denk dat je wolkenpracht er nog beter zou uitzien. Altijd afwachten natuurlijk
Heb je dit effectief in scene gezet, of werd dat koppeltje er achteraf bij gephotoshopt? Het lijkt me gewoon nogal te perfect, hun silhouette. Je kunt zelfs zien dat ze zwanger is, wat een leuke extraatje is. Maar het doet mij lichtjes vermoeden dat het een ingeplakt beeld zou kunnen zijn. Let op, dat is dus helemaal geen verwijt. Zie het als een extra compliment, indien het echt is
Deze opname is totaal niet in scène gezet. Het koppeltje stond daar op dat moment. Ik had zo'n vermoeden dat er een kus ging komen en heb gewacht tot het goede ogenblik om af te drukken.
Grtjs
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Eric VanneromBekijk bericht
Beste,
Deze opname is totaal niet in scène gezet. Het koppeltje stond daar op dat moment. Ik had zo'n vermoeden dat er een kus ging komen en heb gewacht tot het goede ogenblik om af te drukken.
Grtjs
Eric
Comment