Het water is effectief baksteenrood, dit is overal in de gemeente zo, ik denk dat het gewoon veel ijzer bevat. Bedank voor je reactie!
Wij wonen in een ijzerrijk gebied Sien Worden we ook ijzersterk van Ik zou in je foto dieper gaan, kijk zelf maar eens en een cropfactor toepassen, als je nog niet hebt gesneden tenminste Omdat je de weersomstandigheden niet meehad en alles wat rouwig is, maar das geen verwijt, alleen iets om over na te denken hoe je het kunt verbeteren
Wij wonen in een ijzerrijk gebied Sien Worden we ook ijzersterk van Ik zou in je foto dieper gaan, kijk zelf maar eens en een cropfactor toepassen, als je nog niet hebt gesneden tenminste Omdat je de weersomstandigheden niet meehad en alles wat rouwig is, maar das geen verwijt, alleen iets om over na te denken hoe je het kunt verbeteren
Het water daar heeft inderdaad altijd die kleur. Het ijzer in de grond trekt blijkbaar ook veel rijke mensen aan
Persoonlijk had ik een ander standpunt genomen, om de kracht van het fort beter tot uitdrukking te brengen. Nu staat het een beetje verloren achter die berkenbomen.
Ik vind de foto niet bijzonder qua compositie, kleuren, etc. Eens teruggaan op een interessanter moment qua licht zodat de kleur van het water en de lucht beter uitkomen.
Verder is er bakken CA aanwezig
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment