Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor alle vrouwen op BD, dit is een lekkere vent..
Collapse
X
-
-
Re: Voor alle vrouwen op BD, dit is een lekkere vent..
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht.... maar ik vermoed dat de vrouwkes toch ook een andere voorkeur zullen hebben.
Hoe is hij in kleur? Misschien attractiever...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Leuk z/w portret. Heerlijke gelaatsuitdrukking.
Spjitig van de lichte onscherpte op de neus. Het lijkt me een donkere plaats te zijn, waardoor je je diafragma goed hebt moeten open zetten. Mag ik vragen of er een flits gebruikt is? Deze komt nogal hard over midden in het gelaat van de persoon. Misschien kan het helpen om clarity ( in lightroom ) iets terug te schroeven.
Mvg john
Comment
-
toffe foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtMag ik vragen of er een flits gebruikt is?
Mvg johnHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Heb wat moeite met deze ....
Vermoedelijk heb je deze gemaakt zonder dat meneer zich daar bewust van was ??? Als het hier echt om een portret gaat, dan vind ik die openhangende mond minder geslaagd ....
Omzetting vind ik niet zo geslaagd ... Filtertje van Nik erop los gelaten ??? Gezicht komt vlekkerig over, op bepaalde plaatsen uitbranding ... De belichting is hier vrij frontaal gebeurd door de flits ...Hierdoor krijg je in het gezicht weinig verschil in schaduw en licht ... En soms leent een foto zich daardoor oa niet altijd om hem om te zetten naar zwartwit.
Dit is maar mijn bescheiden mening hoor ...
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk berichtLeuke grauwe plaat.
Ik heb het meer voor de vrouwen, dus ik kan niet uitsluiten, maar ik vermoed dat de vrouwkes toch ook een andere voorkeur zullen hebben.Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtIDD !!!!!!!
Hoe is hij in kleur? Misschien attractiever...Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtSchitterend ....maar ik bedoel enkel het beeld!Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtOh jee.. dit wordt een nachtmerrie.
Maar wel een sprekend beeld!Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtGeweldig shot
zw past prima hier.Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtLeuk z/w portret. Heerlijke gelaatsuitdrukking.
Spjitig van de lichte onscherpte op de neus. Het lijkt me een donkere plaats te zijn, waardoor je je diafragma goed hebt moeten open zetten. Mag ik vragen of er een flits gebruikt is? Deze komt nogal hard over midden in het gelaat van de persoon. Misschien kan het helpen om clarity ( in lightroom ) iets terug te schroeven.
Mvg johnOorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichttoffe foto!Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHier zou een vrouw zeker moeten voor kiezen, dan heeft ze hem zeker voor haar alleen - jaloezie uitgesloten. Schitterend portret !Oorspronkelijk geplaatst door Queenbee Bekijk berichtOver smaak valt te discussiëren natuurlijk,kan zijn dat het ne lieve is.
Wel mooi in beeld gebracht.
Grt QueenbeeOorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtHeb wat moeite met deze ....
Vermoedelijk heb je deze gemaakt zonder dat meneer zich daar bewust van was ??? Als het hier echt om een portret gaat, dan vind ik die openhangende mond minder geslaagd ....
Omzetting vind ik niet zo geslaagd ... Filtertje van Nik erop los gelaten ??? Gezicht komt vlekkerig over, op bepaalde plaatsen uitbranding ... De belichting is hier vrij frontaal gebeurd door de flits ...Hierdoor krijg je in het gezicht weinig verschil in schaduw en licht ... En soms leent een foto zich daardoor oa niet altijd om hem om te zetten naar zwartwit.
Dit is maar mijn bescheiden mening hoor ...
groeten,
deka
Bedankt voor alle reactie's en tips
Comment
-
MG foto,
Rechtstreeks in zw werken is altijd meteen een beetje verlies aan info ...
Eigenlijk beter in kleur werken en dan achteraf de omzetting doen.
Of in RAW werken, dan heb je na het inladen sowieso weer een kleurfoto.
Waarom neem je de foto rechtstreeks in zw ? Kan zijn dat je daar natuurlijk een goeie reden voor hebt
Maar je ziet in het origineel ook al dat er weinig contrast in het gezicht zelf zit. Het wordt dan moeilijk om achteraf tot een contrastrijke foto te komen ....
Groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtMG foto,
Waarom neem je de foto rechtstreeks in zw ?
Groeten,
deka
Comment
Comment