Gisteren de camera in aanslag gehouden, met als doel eens de eerste stappen te zetten in de straatfotografie. Heb ik nog geen ervaring in. Is het wat?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vervelend, die wind
Collapse
X
-
-
Re: Vervelend, die wind
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWaarom 3 ? De eerste was dik voldoende, goede opname met spannende actie en knappe zwartwit omzetting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk vind de tweede de betere, bij de anderen heb ik wat problemen met de scheve bg.
Comment
-
-
De scheve achtergrond was inderdaad een terecht opmerking, merk ik nu. Ik had de foto rechtgezet op basis van de vuilbak, maar dat was dus verkeerd van mij. Daardoor vielen de gebouwen naar voor. Update geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtDe scheve achtergrond was inderdaad een terecht opmerking, merk ik nu. Ik had de foto rechtgezet op basis van de vuilbak, maar dat was dus verkeerd van mij. Daardoor vielen de gebouwen naar voor. Update geplaatst.
Comment
-
Ga ook voor de up ,tof ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment
-
Super beeld,
Je voelt haar zo zwoegen , tegen de wind in ... Je voelt haar ahw denken, man, man, man hoe raak ik hier vooruit en waarom heb ik dan ook nog die zware zak aan mijn hand hangen.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtSuper beeld,
hoe raak ik hier vooruit
dekaHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtPrima update maat
Comment
Comment