Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de foto en compo geweldig. Zwart/wit is ook prachtig hier en geeft een heel mooi sfeertje. Maar de bewerking vind ik niet zo. Het lijkt op een extreme vergroting waar softwarematig pixels bij bedacht zijn. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Ik vind de foto en compo geweldig. Zwart/wit is ook prachtig hier en geeft een heel mooi sfeertje. Maar de bewerking vind ik niet zo. Het lijkt op een extreme vergroting waar softwarematig pixels bij bedacht zijn...
Ik vind de foto en compo geweldig. Zwart/wit is ook prachtig hier en geeft een heel mooi sfeertje. Maar de bewerking vind ik niet zo. Het lijkt op een extreme vergroting waar softwarematig pixels bij bedacht zijn. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Bedankt voor je reactie, is enkel verkleind,omgezet nr zwart/wit en naverscherpt
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ik heb niet gelezen wat de anderen schreven, maar ik ga op een visuele en gevoelsmatige manier kijken. Het beeld is erg verscherpt maar geeft een pittig mysterieus smaakje aan je foto. Hier wel passend, kijkend naar totaal beeld vind ik hem mooi. Nu ga ik kijken wat de anderen schreven
Sien, waar is dit? Dan ga ik er naartoe en probeer terplaatse het juiste standpuntperspectief uit. Dit lijkt me wel een uitdaging. De rest is al geschreven.
Bedankt voor je reactie, is enkel verkleind,omgezet nr zwart/wit en naverscherpt
Ik vind de kleurenversie ook heel mooi! Maar nu de kleurenversie ook te hebben gezien lijkt voor mij de conclusie dat de foto gewoon niet scherp is. Enkele takjes aan de sparreboom op de voorgrond zijn het scherpst.
Sien, waar is dit? Dan ga ik er naartoe en probeer terplaatse het juiste standpuntperspectief uit. Dit lijkt me wel een uitdaging. De rest is al geschreven.
dit is Brasschaat;dank voor je commentaar!
maar waarom verklein je eerst en dan je zwomzetting?
Meestal verscherp ik niet meer na mijn verkleining (met BDSizer) en krijg ik ook geen "te verscherpt" commentaren meer
Dit zou wel eens een gouden tip kunnen zijn -) maar met de methode van 'mortierke' verklein je de foto wel eerst in combinatie met de naverscherping
Bedank voor je reactie!
Heb je een linkje via google maps, waar precies? Bedankt voor de reactie.
Oei, nu vraag je wel veel hoor wil dit wel doen maar weet niet hoe In ieder geval het is natuurdomein 'de Uitlegger', dit googlend kom j'er wel! Misschien komen we elkaar wel eens tegen !
Comment