Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vindt het stadbeeld druk maar wel mooi, je nabewerking daarintegen vind ik minder. Het ziet er voor mij wat onnatuurlijk uit. Ik weet niet of je de huizen links van het beeld ook nog recht had kunnen krijgen of is dit schuin gebouwd ?
Het ziet er daar zeer mooi uit, gezien vanuit je standpunt maar de bewerking helpt de foto om zeep Jessey. Een HDR - of probeersel ? Hou het gewoon bij dergelijke zaken, alleen wat tegenhouden en/of doordrukken als ik dit mag zeggen
Het ziet er daar zeer mooi uit, gezien vanuit je standpunt maar de bewerking helpt de foto om zeep Jessey. Een HDR - of probeersel ? Hou het gewoon bij dergelijke zaken, alleen wat tegenhouden en/of doordrukken als ik dit mag zeggen
Idd probeersel hdr : ik heb niks over jouw te zeggen
Comment