Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit een zeer geslaagde foto. Hij hoort wat mij betreft niet in beginnershoek thuis. De gloed rond de persoon is hetgeen wat voor mij maakt dat hij net niet in showcase zou kunnen.
Ga zo door. Je hebt goed inzicht zo te zien.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Voor mij is de rode paraplu niet teveel maar de gloed rond de persoon met de paraplu?
Iets teveel bewerkt?
Paraplu is er waarschijnlijk aan toegevoegd in Photoshop. Op zich niets mee verkeerd, maar je mag het dan wel niet merken in het eindresultaat. Zoiets afdrukken op een iets groter formaat valt direckt op. Voor de rest een goede compo, goede plek gevonden, OK.
Je had ook de foto wat kunnen onderbelichten, zodat dan de lucht wat donkerder en contrastrijker werd. Een kleine invulflits had dan de omgeving naast en voor je toestel lichtelijk kunnen oplichten. Zou de foto nog sterker hebben gemaakt. Geen kritiek hier, enkel mijn mening, je kan ermee doen wat je wil.
paraplu is niet toegevoegd in Photoshop hoor, Heb foto wel bewerkt omdat betonwand te donker was en lucht erg grijs.
@MGfoto, je hebt deze inderdaad al beoordeeld maar heb nieuwe geplaatst wegens vorige te groot.
Bedankt voor de reacties
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand ...... Iedereen denkt er genoeg van te hebben !!!
Oorspronkelijk geplaatst door john.boutsenBekijk bericht
paraplu is niet toegevoegd in Photoshop hoor, Heb foto wel bewerkt omdat betonwand te donker was en lucht erg grijs.
@MGfoto, je hebt deze inderdaad al beoordeeld maar heb nieuwe geplaatst wegens vorige te groot.
Bedankt voor de reacties
Je mag in 't vervolg de aangepaste foto in hetzelfde topic zetten. Nu is dit dubbelpost.
Je foto heeft een zéér sterke compositie maar voor mij kan hij scherper (na verscherpen?)
mvg,
Eddy
Begrijp er niets van, want ik heb deze foto al beoordeeld
Moderator Note: De vorige topic is nu afgesloten. Ipv de grootte van de foto aan te passen, heeft TS gewoon een nieuwe topic gestart. Ik hoop dat dit niet meer gebeurt.
Comment