Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strak Contrast

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Strak Contrast

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
    PS : Kan het zijn Eddy dat we dit beeld al eens hebben gezien van jou, maar met een andere bewerking ? Het komt me namelijk bekend voor ( ik kan zeker mis zijn hé )
    Als je gaat zien naar de exif en ziet dat deze genomen is op 11 februari ( 18:02 h ) zal die niet eerder getoond zijn. Ik meen me te herinneren een foto met hetzelfde onderwerp maar met een ander standpunt.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
      Heel knappe nabewerking en dito compositie !!

Mvg John

PS : Kan het zijn Eddy dat we dit beeld al eens hebben gezien van jou, maar met een andere bewerking ? Het komt me namelijk bekend voor ( ik kan zeker mis zijn hé )
      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Als je gaat zien naar de exif en ziet dat deze genomen is op 11 februari ( 18:02 h ) zal die niet eerder getoond zijn. Ik meen me te herinneren een foto met hetzelfde onderwerp maar met een ander standpunt.
      Goed gezien John, ik heb deze foto vorig jaar hier al eens geplaatst maar in "kleur" en met een iets "andere crop en bewerking".
      Louis, ik weet ook niet hoe het komt dat de exif dat aangeeft maar 11 februari (18:02) is de laatste bewerking gebeurd.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
        Louis, ik weet ook niet hoe het komt dat de exif dat aangeeft maar 11 februari (18:02) is de laatste bewerking gebeurd.
        mvg,
        Eddy
        Ik lees dit in de exif gegevens

Create Date 2014:02:11 18:02:22+01:00
        1 day, 17 hours, 51 minutes, 53 seconds ago
        Modify Date 2014:02:11 23:29:49+01:00
        1 day, 12 hours, 24 minutes, 26 seconds ago
        Metadata Date 2014:02:11 23:29:49+01:00
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Ik lees dit in de exif gegevens

Create Date 2014:02:11 18:02:22+01:00
          1 day, 17 hours, 51 minutes, 53 seconds ago
          Modify Date 2014:02:11 23:29:49+01:00
          Metadata Date 2014:02:11 23:29:49+01:00
          Ja Louis, ik begrijp ook niet waarom dat daar zo staat.
          Datum en uur staan juist in mijn camera.
          Ik ben wat oude foto's aan 't bewerken met veel contrast en deze is één van een paar jaar geleden.
          De foto is trouwens genomen op een zaterdag voormiddag tijdens een foto uitstap van Elishout(COOVI) toen ik de module "architectuur" volgde.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Gladjes gestreken, en de een ziet het graag en de andder weer niet. Mocht zelfs van mij nog iets contrastrijker, maar is smaak en verder niet discutabel

Comment

weeral een heel mooie (met hetzelfde gevoel - vooral tussen de 2 gebouwen rechts)

bij nader inzien staat de hoek van het rechtergebouw inderdaad niet recht; ik kan het ook niet helpen, maar mijn oog valt daar direct op...
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                weeral een heel mooie (met hetzelfde gevoel - vooral tussen de 2 gebouwen rechts)

bij nader inzien staat de hoek van het rechtergebouw inderdaad niet recht; ik kan het ook niet helpen, maar mijn oog valt daar direct op...
                Als men een licht verticaal perspectief toelaat zal de hoek nooit recht zijn. Bij de vorige foto ging je zelfs trekken om een verticaal perspectief te verkrijgen. Weet je het zelf nog?
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

Working...
                  X