Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook ik sluit me aan bij de andere commentaren. Altijd leuk zijn ook exif gegevens ( gebruikte diafragma, sluitertijd, iso, brandpunt, belichtingscompensatie ) die je bij je foto kan zetten.
Ik zie aan de Exif in je foto dat je deze genomen hebt op 270mm, met 1/160 sluitertijd. Als je de regel hanteert die zegt dat je minstens (1/(brandpuntafstand 270mm * cropfactor 1.5 = 405)) moet nemen, zou je 1/500s gebruikt moeten hebben om de trillingen van je handen te elimineren. Met 1/160 moet je dus al een erg vaste hand hebben, of beeldstabilisatie op je lens (?).
Aangezien je F11 en ISO100 gebruikt hebt, zou je daar dus in principe nog hebben kunnen inboeten om je sluitertijd korter te krijgen.
Comment