Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige doortekening in de witte gevel links en op het dak, wat dan meteen zorgt voor een mooi contrast met de wolken.
Het oog glijdt dan verder weg naar de wolken tussen de gebouwen.
Ook de schaduw op de rechter gevel geeft een meerwaarde aan de foto.
Amaai Eddy, je gaat er keihard tegenaan en die harde contrasten geven het beeld een andere dimensie. Zoals je zelf zegt, even relativeren en van mij mag ie door.
mooie omzetting en compo
maar ik heb het gevoel dat je foto 'uiteen valt' sommige lijnen lopen naar links, andere naar rechts
Michel, help me eens, leg er eens een raster op en zeg me waar dat je dat ziet, want ikzelf zie het niet (ik zal me wel vergissen, maar waar).
mvg,
Eddy
Michel, help me eens, leg er eens een raster op en zeg me waar dat je dat ziet, want ikzelf zie het niet (ik zal me wel vergissen, maar waar).
mvg,
Eddy
ik heb gewoon links en rechts onderaan een heel klein beetje getrokken
zodat er iets van perspectief in je foto zit,
heel weinig maar hoor
Dat perspectief heb ik bewust zo gelaten omdat er lijnen dicht bij de randen lopen en alles dichtbij is, maar je beweert in je eerste reactie dat " sommige lijnen naar links en anderen naar rechts lopen" en dat zie ik niet.
Waar zie je dat? Op de vraag antwoorden eh Michel.
mvg,
Eddy
Dat perspectief heb ik bewust zo gelaten omdat er lijnen dicht bij de randen lopen en alles dichtbij is, maar je beweert in je eerste reactie dat " sommige lijnen naar links en anderen naar rechts lopen" en dat zie ik niet.
Waar zie je dat? Op de vraag antwoorden eh Michel.
mvg,
Eddy
je lijnen lopen inderdaad mooi recht,
het zou me serieus verwonderen indien je daar niet op zou gelet hebben....
Comment