Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Terres Rouges
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Terres Rouges
Bedankt YoeriV en Sproet voor te reageren.
@YoeriV : heb nochtans lenscorrectie toegepast in CS6Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Ik geloof je wel, maar ik keek op het eerste zicht naar de foto en vond er iets vreemd aan links. Dan pas heb ik naar je exif gekeken en gezien dat hij op 16mm is genomen.
Het kan zijn dat die automatische lenscorrectie nog niet voldoende is op 16mm en dat je manueel nog een beetje moet tweeken? Of het kan gewoon aan mij ook liggen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk berichtRechts mag hij krullen, daar valt het niet op, maar links staan de wolken en de achterste bergen scheef.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtUitleg? Hoe kan je zien of een berg of wolken scheef staan????
Alle wolken wijzen lopen af naar rechts beneden. Heb ik in het echt nog nooit gezien.Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod
Comment
-
-
Lijkt me niets verkeerd aan, wolkenluchten kunnen zeer creatief uit zichzelf uit de lucht vallen waar een onterechte discussie op volgt. Speciaal van omgeving en goed in beeld gebracht ! Is de aarde (grond) dan ook onecht ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Bedankt om te reageren allen.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment