Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik zou het witte gedeelte van de molen inderdaad iets minder fel maken,
en ook je foto iets naar voor kantelen, nu valt ie een beetje naar achter.
en dat wit puntje wegsjoppen.
Toffe foto anders
Je zou kunnen beginnen tijdens het blauwe uurtje te oefenen. De hemel is lichter, de verlichtingscontrasten zijn minder en is het makkelijker een behoorlijk resultaat te halen dit nog afgezien van het gegeven dat foto's gemaakt tijdens het blauwe uurtje vaak mooier zijn dan foto's geschoten in een stikdonkere nacht.
ik zou het witte gedeelte van de molen inderdaad iets minder fel maken,
en ook je foto iets naar voor kantelen, nu valt ie een beetje naar achter.
en dat wit puntje wegsjoppen.
Toffe foto anders
Je zou kunnen beginnen tijdens het blauwe uurtje te oefenen. De hemel is lichter, de verlichtingscontrasten zijn minder en is het makkelijker een behoorlijk resultaat te halen dit nog afgezien van het gegeven dat foto's gemaakt tijdens het blauwe uurtje vaak mooier zijn dan foto's geschoten in een stikdonkere nacht.
Ik moet inderdaad eens meer de tijd zien te vinden om dat blauwe uurtje te gebruiken. Ik wilde eerst eens zien wat het zou geven bij volledig nacht. Eigenlijk wilde ik de sterrenhemel erbij krijgen, maar met 30sec kwam ik duidelijk nog tekort. Ik moet ook eens investeren in een afstandsbediening, zodat ik in bulb modus kan werken.
Comment