Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justitiepaleis Brussel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Justitiepaleis Brussel

Proficiat Marcel met je welverdiende HoF.
    Spijtig dat men niet je update plaatst die iedereen hier toch beter vindt. Dat zal een vergissing zijn.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
      Dat zal een vergissing zijn.
      mvg,
      Eddy
      Euh, denk het ook wel

Comment

Niet terecht in de hof als je het mij vraagt, maar dat is niet uw beslissing en moet je dus ook niet persoonlijk nemen.
        In de beginnershoek dien je ook geen harde kritiek te krijgen. Maar een hof foto mag wel perfect zijn voor mij.
        Je stond niet in 't midden van de gang en kan zo nooit een perfecte symmetrie verkrijgen, hoezeer je ook trekt aan je foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
          Niet terecht in de hof ... Maar een hof foto mag wel perfect zijn voor mij.
          Beetje onzinnig als je mijn mening vraagt, en dat doe je door deze reactie te plaatsen Geen foto is perfect, draai en keer hoe je het wil. Dat geef ik zelf ook aan iedereen mee. Wie zegt trouwens dat je hier in het midden moet staan???

Comment

Gezien in de HOF.
            Dikke proficiat.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Voor mij zeker verdiend , gefeliciteerd!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Van mij ook een dikke proficiat!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Beetje onzinnig als je mijn mening vraagt, en dat doe je door deze reactie te plaatsen Geen foto is perfect, draai en keer hoe je het wil. Dat geef ik zelf ook aan iedereen mee. Wie zegt trouwens dat je hier in het midden moet staan???
                  Sorry, ik zie de onzin van mijn reactie niet in.
                  Maar inderdaad; niets "moet". Net zomin als dat de camera waterpas had "moeten" staan en alle verticale lijnen recht "moeten" staan.
                  Deze foto smeekt echter om symmetrie. En dan "moet" je in het midden staan. Vreemd dat je dit in twijfel wil trekken.
                  'Perfect' is natuurlijk relatief. Daarom dat ik sprak van "mogen" en niet van "moeten"
                  Hoop dat mijn reactie een beetje duidelijker is?

Comment

Proficiat met je HoF!
                    Groeten Danny
                    Sony A77M2, SAL 18-250 f3.5-6.5, SAL 50 f1.8, Sigma 70-200 f2.8, Tamron 17-50 f2.8, HVL-F42AM

Comment

Proficiat !
                      Mvg.

Comment

Niet terecht in de hof als je het mij vraagt, maar dat is niet uw beslissing en moet je dus ook niet persoonlijk nemen.
                        In de beginnershoek dien je ook geen harde kritiek te krijgen. Maar een hof foto mag wel perfect zijn voor mij.
                        Je stond niet in 't midden van de gang en kan zo nooit een perfecte symmetrie verkrijgen, hoezeer je ook trekt aan je foto.
                        Hallo Kohraya,

Dat gebouw staat KROM en SCHEEF, dat is door bijna iedereen geweten, ik zou maar niet beweren dat die gang symmetrisch is zonder het te bewijzen, de verantwoordelijke ervoor noemt men niet voor niets de 'Schieve Architect'.
                        Als jij het aandurft het midden van het midden te willen bepalen ergens in dit gebouw, zou ik je aanmanen voorzichtig te zijn.
                        De 'Schieve Architect' heeft daar nachten voor wakker gelegen en was toch van stiel. Maar is er helaas nooit in geslaagd.
                        Ten einde raad heeft hij dan maar zelfmoord gepleegd.

mvg

marcel

Comment

Hoi Marcel,

Kleine correctie:
                          De naam 'Schieve architect' heeft niets te maken met het gemis aan symmetrie in het gebouw maar met het Engelse 'Chief architect'.
                          Google maar eens. En zo ver ik weet heeft hij geen zelfmoord gepleegd.
                          Google toonde mij trouwens erg veel symmetrische foto's van dit gebouw ... Even off-topic

On-topic ga ik niet verder discussiëren. Jij krijgt van mij het voordeel van de twijfel.
                          Twijfel van mijn kant omdat het voegwerk van de tegels voor mij een indicatie is waar het midden van de gang zich bevindt.
                          Twijfel omdat ik op volgende foto's wel symmetrie zie:

Forum voor het plaatsen van foto's van architectuur, urbex, en door de mens gemaakte constructies. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Toch nog mijn oprechte excuses dat ik jouw topic gebruikte om een discussie te starten over de al dan niet terechte keuze van de mods.
                          Ik respecteer jouw werk en het was zeker niet persoonlijk bedoeld.

Grtz, Manuel.

Comment

Sorry, ik zie de onzin van mijn reactie niet in.
                            Maar inderdaad; niets "moet". Net zomin als dat de camera waterpas had "moeten" staan en alle verticale lijnen recht "moeten" staan.
                            Deze foto smeekt echter om symmetrie. En dan "moet" je in het midden staan. Vreemd dat je dit in twijfel wil trekken.
                            'Perfect' is natuurlijk relatief. Daarom dat ik sprak van "mogen" en niet van "moeten"
                            Hoop dat mijn reactie een beetje duidelijker is?
                            Verder begrijpelijk, en ok dat moet, moet dan 'mag' zijn Dan nog zou je kunnen weten dat de perfecte foto vrijwel in ieders hoofd van een fotograaf zit, maar dat in algemene zin er geen perfecte foto bestaat. Het voorbeeld van(en dat heb ik niet van Googlen hoor) zijn William Klein en Vivian Mayer, beiden geen opgeleide fotografen, maar uiteindelijk wel veel besproken om hun fotografie(kennis?). Zou ik in 1980 op mijn eindexamen een foto hebben ingeleverd als William Klein ze maakte, was ik zeker niet geslaagd geweest. Ik wil hier maar aangeven dat voor u individueel je een perfecte foto wil zien in hof, maar dat kan voor een jury juist met bepaalde redenen anders worden geïnterpreteerd.
                            Kijk, via deze weg dus weer e.e.a. opgelost met wederzijds respect natuurlijk

Marcel, ook van mij mijn excuses, dat we je topic even hiervoor leenden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                              Verder begrijpelijk, en ok dat moet, moet dan 'mag' zijn Dan nog zou je kunnen weten dat de perfecte foto vrijwel in ieders hoofd van een fotograaf zit, maar dat in algemene zin er geen perfecte foto bestaat. Het voorbeeld van(en dat heb ik niet van Googlen hoor) zijn William Klein en Vivian Mayer, beiden geen opgeleide fotografen, maar uiteindelijk wel veel besproken om hun fotografie(kennis?). Zou ik in 1980 op mijn eindexamen een foto hebben ingeleverd als William Klein ze maakte, was ik zeker niet geslaagd geweest. Ik wil hier maar aangeven dat voor u individueel je een perfecte foto wil zien in hof, maar dat kan voor een jury juist met bepaalde redenen anders worden geïnterpreteerd.
                              Kijk, via deze weg dus weer e.e.a. opgelost met wederzijds respect natuurlijk

Marcel, ook van mij mijn excuses, dat we je topic even hiervoor leenden
                              Voor leeglopende zeeën, perpectief vertekening, scheve gebouwen, snijden in lichaamsdelen enz.. raad ik iedereen aan om de foto's van Carl de Keyzer te bekijken, onze Magnum fotograaf.
                              Fotografie is zo relatief, zoals meerdere dingen in het leven.
                              mvg,
                              Eddy
                              Smaken verschillen

Comment

In HoF ontdekt, proficiat
                                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                                X