Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat heb je dan mooi voor elkaar, maar twijfel wel of ik ze niet had omgezet.
Maar of het gedeeltelijk z/w een goede keuze is is een kwestie van smaak denk ik.
Ik vond het aanwezige licht nou ook niet om wild van te worden (veel lelijk geel), dus vandaar de keuze om gedeeltelijk om te zetten naar ZW. Is inderdaad deels persoonlijke smaak.
Vanwege de 30 afbeeldingen die ik boven elkaar heb gelegd, is er inderdaad wat scherpte verloren gegaan. De update zou een verbetering moeten zijn (zie verkeersborden die ook weer leesbaarder zijn). De "structuur" die in de verkeerslichten zit is helaas eigen aan mijn lens (of instellingen?), vrees ik. Vandaar dat die niet superscherp ogen.
ik woon daar niet ver van
moet daar eigenlijk ook eens gaan fotograferen,
maar wegens tijdsgebrek....
het gebruik van kleur/zw, daar ben ik ook niet echt een voorstander van (alhoewel ik het zelf ook wel eens uitzonderlijk doe)
Kan je dat lelijk geel niet aanpassen in PS? Dat zou JIJ toch wel moeten kunnen!?!
Het is overigens gemakkelijker -voor ons, kijkers - wanneer je je update onder je originele foto zet
ik woon daar niet ver van
moet daar eigenlijk ook eens gaan fotograferen,
maar wegens tijdsgebrek....
het gebruik van kleur/zw, daar ben ik ook niet echt een voorstander van (alhoewel ik het zelf ook wel eens uitzonderlijk doe)
Kan je dat lelijk geel niet aanpassen in PS? Dat zou JIJ toch wel moeten kunnen!?!
Het is overigens gemakkelijker -voor ons, kijkers - wanneer je je update onder je originele foto zet
Originele en update omgedraaid in mijn initieel bericht.
Het geel kan ik wel eruit halen (heb ik ook eerst gedaan), maar veel kleurinformatie blijft er dan niet echt meer over. De middenberm is vuilgroen en het blauwe verkeersbord rechts vind ik dan eerder storend (maar die moet ik er misschien uithalen). Ik wil vanavond wel nog eens de kleurenversie erbij plaatsen.
Tijdsgebrek, noenkel? Ik heb tijdens het passeren gewoon even mijn auto op de parking van de Kinepolis gezet. Vanaf daar is het 1 minuut voetgangersbrug opwandelen, 15 minuten foto's nemen en 1 minuut terug wandelen. Mocht er meer volk op de baan geweest zijn, dan zou ik zelfs vlugger klaar geweest zijn (en het in 5 foto's kunnen doen hebben).
Comment