Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je mag verkleinen tot 1024px langste zijde. Afhankelijk van te verkrijgen/verwachten feedback, zal ik adviseren de foto's die je in deze hoek plaatst minimaal te bewerken en de exif info te vermelden of in de foto te laten zitten.
Deze foto spreekt mij totaal niet aan - puur met smaak te maken -. Het licht valt ook niet zo lekker de schuur binnen.
Je mag verkleinen tot 1024px langste zijde. Afhankelijk van te verkrijgen/verwachten feedback, zal ik adviseren de foto's die je in deze hoek plaatst minimaal te bewerken en de exif info te vermelden of in de foto te laten zitten.
Deze foto spreekt mij totaal niet aan - puur met smaak te maken -. Het licht valt ook niet zo lekker de schuur binnen.
Oké, dank je voor de informatie.
Nikon D3100 + Nikkor AF-S 18-55mm F3.5-5.6 G DX VR II + Nikkor AF-S 18-105mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR Bulk + Nikkor AF-S 35mm F1.8 G DX + Nikkor AF-S 55-300mm F4.5-5.6 G ED DX VR + Nikkor 50mm F2 AI
je gaat ook meer en gerichtere commentaar krijgen wanneer je de exifgegevens post.
En natuurlijk mag er met Photoshop aangepast worden:
rechtzetten, niveau's bewerken, kleuren, verscherpen,....
Comment