Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
standje?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: standje?
qua bewerking één van je betere volgens mij
ondanks het schuine hek in de achtergrond__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Ik heb medelijden met die vent!!
Mooi vastgelegd, maar gezien de foto een echte interactie tussen de twee personen voorstelt vind ik het wel jammer dat de man ook niet scherp op de foto staat.
Voor de rest, mooie kleuren en bokeh...
Comment
-
-
-
-
-
grappig hoe de keuze van een titel de lectuur stuurt. Zonder de titel zou je toch ook kunnen vermoeden dat hij haar gewoon met iets helpt ??Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
merci allemaal
Oorspronkelijk geplaatst door rdirky45 Bekijk berichtqua bewerking één van je betere volgens mij
ondanks het schuine hek in de achtergrond
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk berichtIk heb medelijden met die vent!!
Mooi vastgelegd, maar gezien de foto een echte interactie tussen de twee personen voorstelt vind ik het wel jammer dat de man ook niet scherp op de foto staat.
Voor de rest, mooie kleuren en bokeh...
het was dus idd mijn bedoeling om enkel madam scherp te hebben (ge weet: ik wil maar 1 oog scherp LOL)
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtNe mooie. Hij kruipt al in zijne schelp.Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtgrappig hoe de keuze van een titel de lectuur stuurt. Zonder de titel zou je toch ook kunnen vermoeden dat hij haar gewoon met iets helpt ??
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtVoor mij mocht de man ook scherper afgebeeld zijn Michel, tof beeld.
Is dat uw bierke op de ballustrade ?
Mvg.
neen, mijn bierke stond dichter bij mij....
Comment
Comment