Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het blad
Collapse
X
-
-
-
Re: Het blad
Mooi dat licht gevangen.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Inderdaad heel mooi dat licht op het blad gevangen. Nog beter was geweest moest het blad in de linkerbovenhoek er niet opstaan en de achtergrond volledig "egaal" was zoals de rest van de achtergrond.
Mvg John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtInderdaad heel mooi dat licht op het blad gevangen. Nog beter was geweest moest het blad in de linkerbovenhoek er niet opstaan en de achtergrond volledig "egaal" was zoals de rest van de achtergrond.
Mvg John
Comment
-
-
Ja, ik weet van dat stukje blad. Ik had het ter plaatse moeten wegknippen, maar het domein is niet van mij, dus heb ik eerst gedacht het weg te werken, kreeg het wel weg maar sporen blijven nog te duidelijk zichtbaar, dus heb ik het natuurlijk gelaten, grote stukken wegklonen is en blijft toch steeds een moeilijke weg in de bewerkingen.
De enige oplossing is dat ik de achtergrond volledig egaal zwart maak, maar dan is het natuurlijke ook verdwenen, ik maak wel nog steeds het verschil tussen een foto, die als een foto moet beleefd worden en een werkje dat ik nadien volledig of half bewerk.
Comment
-
Mooi licht! Geeft rust, dit plaatjeTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Tof Loeky,mooi licht,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment