Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
het zal waarschijnlijk wel gezichtsbedrog zijn maar het geeft me de indruk dat het perspectief naar boven toe wijder uitloopt zoals een trechter
wel een mooie zaak
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
het zal waarschijnlijk wel gezichtsbedrog zijn maar het geeft me de indruk dat het perspectief naar boven toe wijder uitloopt zoals een trechter
wel een mooie zaak
Tja, de verticale lijnen op deze foto zijn natuurlijk serieus rechtgetrokken. Had ik dat hier dan niet mogen doen? Of in mindere mate? Ik lees op dit forum nogal vaak dat 'het scheef staat' ... dus ik heb het rechtgezet.
een beetje perspectiefvertekening laten omdat het anders onnatuurlijk overkomt.
Het beeldje is voor mij een beetje mossel noch vis: gaat het nu om het totaalbeeld, om de gevel, om de ingang van de zaak, ... ? Dat langgerekt formaat kijkt, wat mij betreft, ook niet echt lekker, (tweestrijd tussen het gifgroen bovenaan en de subtielere kleuren onderaan) en ook die vignetering valt in dit formaat extra op.
Comment