Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onbekende dame met wijnvlek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Onbekende dame met wijnvlek

Heb je aan n onbekende dame gevraagd om n uitgebreide portretsessie te doen ? Chapeau ? Ik zou er niet de moed voor hebben.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

het is niet mijn gewoonte om 2 keer op een foto te reageren: maar deze blijf ik hééél erg mooi vinden (vermeende bruinzweem of niet: ik noem het eerder "ton-sur-ton" ...). Het licht, de naturel van die dame en dat kleine gebrek, dat zij toch heel erg mooi en waardig draagt, end at door de fotograaf met schroom en respectvol in beeld is gebracht. Een heel mooi portret.

Wat mij betreft is dit Kunst.
      Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Merci voor de complimenten hoor. Kunst is dit allerminst, gewoon een simpel portretje, één van de acht beelden die ik op die paar minuten gemaakt heb van haar. De magie zit hem voor mij in dat ene moment dat deze vrouw, die kort daarvoor nog rustig met haar vriend door de Vlaeykensgang in Antwerpen flaneerde, zonder enige twijfel akkoord gaat op mijn vraag om een portret van haar te mogen maken, waarop ze mij die mooie blik schenkt.

Comment

Naturelle blik en foto.
          Een Rembrandtbelichting in de Vlaeykensgang zal niet zo dikwijls voorkomen.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Merci voor de complimenten hoor. Kunst is dit allerminst, gewoon een simpel portretje, één van de acht beelden die ik op die paar minuten gemaakt heb van haar. De magie zit hem voor mij in dat ene moment dat deze vrouw, die kort daarvoor nog rustig met haar vriend door de Vlaeykensgang in Antwerpen flaneerde, zonder enige twijfel akkoord gaat op mijn vraag om een portret van haar te mogen maken, waarop ze mij die mooie blik schenkt.
            Chapeau voor het werk dat je gedaan hebt.
            Knap portret !
            Mvg.

Comment

mooi, had net zogoed in de studio kunnen zijn. nice
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Ik ken niets van portret fotografie , maar ik vind dit wel een knap voorbeeld .
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                  ......... De wijnvlek is zoals hij is, ik ga hem niet extra in de verf zetten omdat ik hem in de titel vermeldde (zal volgende keer gewoon portret in de titel zetten dan )
                  .
                  OK..men gaat er nu nl toch op letten.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi gedaan, als ik de omstandigheden lees waarin je dit gemaakt hebt.
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

mooi (prachtig zelfs) portret van deze mooie dame met de mooie ogen en mooie blik.

Rembrandverlichting heel goed gelukt (licht-driehoekje op haar kaak)

bruinzweem stoort me hier totaal niet (maar ik heb het nogal voor zweempjes)
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                      X