Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lofoten (Noorwegen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lofoten (Noorwegen)

    Knap werk
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

    Comment


    • #17
      Re: Lofoten (Noorwegen)

      Ben verrast van deze hdr, mooi gedaan. Deze bewerking is veel beter dan je foto van "langsheen de dender"

      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #18
        Re: Lofoten (Noorwegen)

        Inderdaad zéér knap

        Heb je deze ook nog "gewoon". Kwestie om eens te kunnen vergelijken.

        Comment


        • #19
          Re: Lofoten (Noorwegen)

          Knappe foto!
          Wat een mooi zicht moet dat daar geweest zien.
          Noorwegen staat ook nog wel op mijn to-do lijstje!
          http://www.evshotsphotography.com

          Comment


          • #20
            Re: Lofoten (Noorwegen)

            Mooi gedaan, veel mensen hebben de neiging te overdrijven in de HDR en dat heb jij gelukkig niet gedaan.
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #21
              Re: Lofoten (Noorwegen)

              Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
              Ben verrast van deze hdr, mooi gedaan. Deze bewerking is veel beter dan je foto van "langsheen de dender"

              Mvg John
              Bedankt John voor je reactie, maar wat mijn foto langsheen de Dender betreft, je moet eens durven buiten de lijnen treden, en kijk eens hoeveel verschillende reacties en meningen ik heb ontvangen!
              Last edited by Rovaer; 14 januari 2014, 11:47. Reden: aanpassen tikfouten

              Comment


              • #22
                Re: Lofoten (Noorwegen)

                Ik blijf terug komen kijken , nu heb ik nog een vraagje uit hoeveel foto's bouw jij je HDR foto's op 3,5 of 7 vermits je met Nikon werkt kan je tot 7 foto's gaan dacht ik he .
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #23
                  Re: Lofoten (Noorwegen)

                  Deze HDR is opgebouwd uit drie foto's, soms doe ik dat uit 5, maar bij Nikon kun je tot 9 foto's gaan, tenminste op mijn D3 en D800. Je aantal wordt echter beperkt door de lichtomstandigheden, tenzij je op statief werkt. Deze foto is uit de hand genomen, weliswaar met vrij korte sluitersnelheden en op de hoogste kliksnelheid van de D3 (9 beelden per seconde).
                  Last edited by Rovaer; 15 januari 2014, 06:29. Reden: tikfout

                  Comment


                  • #24
                    Re: Lofoten (Noorwegen)

                    Inderdaad een mooi plaatje.
                    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                    Comment

                    Working...
                    X