de kasteelruïne stond vlak achter het podium, en daar verscheen plots de saxofonist op de toren, tezamen met de organisatrice
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
waarom? ... Daarom
Collapse
X
-
waarom? ... Daarom
de kasteelruïne stond vlak achter het podium, en daar verscheen plots de saxofonist op de toren, tezamen met de organisatrice
Labels: Geen
-
-
Re: waarom? ... Daarom
mooi en ga ook voor de eerste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooi, die eerste!Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
leuk kort verhaal. bij de eerste mis ik toch echt wat dof.A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
-
Ik had graag de 3 gezichten scherp gezien.
mvg
marcel
Comment
-
Ik hoop dat je in 2014 eens een ander diafragma dan 2,8 gaat gebruiken(concertfotografie), aan 1/6400 kon dat hier gemakkelijk zodat er meer dan één van de drie hoofdpersonages scherp waren.
Jouw een beetje kennende, twijfel ik wel aan het resultaat van mijn hoop
Anders toffe foto, die eerste (mooie expressies).
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door j(@)n Bekijk berichtDie beperkte DOF is vaak heel mooi maar hier had ik toch graag de 3 personen scherp gezien.Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtleuk kort verhaal. bij de eerste mis ik toch echt wat dof.Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk berichtIk had graag de 3 gezichten scherp gezien.
mvg
marcelOorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk hoop dat je in 2014 eens een ander diafragma dan 2,8 gaat gebruiken(concertfotografie), aan 1/6400 kon dat hier gemakkelijk zodat er meer dan één van de drie hoofdpersonages scherp waren.
mvg,
EddyHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Voor mij ook de eerste Michel,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
De eerste geeft sfeer. Misschien een iets grotere scherptediepte.
mvg
GeorgesGroeten
Georges
Comment
-
merci
het was eigenlijk de bedoeling om enkel die eerste te plaatsen
en die 2e heb ik erbij gezet om het een beetje te plaatsen
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtNOENKEL !! Happy 2014 !!
Kom nog es neuzen op BD hihi, 'k mis veel he.
Mooie eerste !!
das lange geleeën
ook un gelukkig nievjoar ee
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk hoop dat je in 2014 eens een ander diafragma dan 2,8 gaat gebruiken(concertfotografie), aan 1/6400 kon dat hier gemakkelijk zodat er meer dan één van de drie hoofdpersonages scherp waren.
Jouw een beetje kennende, twijfel ik wel aan het resultaat van mijn hoop
Anders toffe foto, die eerste (mooie expressies).
mvg,
EddyOorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtBen blijkbaar niet de enige met mijn bedenking.
ik zal er dan toch eens moeten aan geloven zeker?
maar dat zal nog niet voor direct zijn hoor...
ik ben nog bezig met foto's van september te placeren
en vandaag heb ik foto's genomen in paleis Het Loo
maar vanaf morgen zal ik een efforke doen...
die zie je dan wel na de grootte vakantie....
Comment
Comment