Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Nikon D5200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Mijn Nikon D5200

    Daar was ik weer even,
    Ik denk dat Unalom het bij het rechte eind heeft, ik heb namelijk van een bijna zwarte foto een heldere foto gemaakt, en dat gaat hem dus niet worden!

    Trouwens ik zat zo de reacties te lezen en ben erg onder de indruk van de goede hulp welke ik hier krijg, maar om nu verder geen ruzie te veroorzaken (onder de forumleden) zal ik een nieuwe "thread" gaan starten onder het Testforum

    Tot zover iedereen enorm bedankt.

    Comment


    • #32
      Re: Mijn Nikon D5200

      Beste,

      Wanneer je een donkere foto in LR gaat omhoog trekken, ga je altijd te maken krijgen met ruis, afhankelijk van goe donker het donkerste deel is en hoeveel je het omhoog trekt des te meer je ruis gaat krijgen. Zeker als je ook de schaduwen extreem mee omhoog gaat trekken. MAAR de geplaatste foto met de horizontale lijnen is wel extreem en het zijn echt volle lijnen en niet (kleur) ruis. Je ziet wel dat het te maken heeft met het omhoog trekken van donkere delen in je foto, omdat je in de andere foto's en in het lichte deel van je voorbeeldfoto de horizontale lijnen niet aanwezig zijn.
      Misschien nog eens proberen in andere situaties. Anders terug naar de winkel ermee.

      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #33
        Re: Mijn Nikon D5200

        Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
        Beste,

        Wanneer je een donkere foto in LR gaat omhoog trekken, ga je altijd te maken krijgen met ruis, afhankelijk van goe donker het donkerste deel is en hoeveel je het omhoog trekt des te meer je ruis gaat krijgen. Zeker als je ook de schaduwen extreem mee omhoog gaat trekken. MAAR de geplaatste foto met de horizontale lijnen is wel extreem en het zijn echt volle lijnen en niet (kleur) ruis. Je ziet wel dat het te maken heeft met het omhoog trekken van donkere delen in je foto, omdat je in de andere foto's en in het lichte deel van je voorbeeldfoto de horizontale lijnen niet aanwezig zijn.
        Misschien nog eens proberen in andere situaties.

        Mvg John
        Oops had niet alle berichten gelezen, en hetgeene dat ik bedoelde was dus al gezegd geweest.
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

        Comment

        Working...
        X