Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vijf dagen geleden kreeg ik mijn allereerste spiegelreflex.
Sindsdien is er een nieuwe wereld voor me open gegaan.
In al mijn enthousiasme wil ik even een foto delen.
camerainsteling is goed voor dit plaatje.
alleen de compo niet zo.
lijkt nu, of je er te veel in 1 keer op wilde zetten.
onderkant is er nu wat te veel aan.
grt,bouk.
camerainsteling is goed voor dit plaatje.
alleen de compo niet zo.
lijkt nu, of je er te veel in 1 keer op wilde zetten. onderkant is er nu wat te veel aan.
grt,bouk.
Ik vind het ook een goeie binnenkomer. Alleen ben ik meer voorstander van landschapsformaat voor landschappen.
PS Misschien je foto hier centreren, kijkt wat makkelijker.
Groetjes
Welkom hier op BD en veel plezier! Het is inderdaad geen slechte eerste foto! Probeer ook je exif gegevens ( waarde van diafragma, sluitertijd, iso, belichtingscompensatie, brandpuntafstand ) met je foto's te plaatsen. Zo kunnen wij ook de technische kant van je foto beoordelen en helpen waar nodig is.
Comment