Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
16.777.216 mogelijkheden
Collapse
X
-
-
Re: 16.777.216 mogelijkheden
Knap ! Benieuwd hoe je dat hebt gedaan . Mooi dat er een klein beetje niveauverschil is tussen de glaasjes. maakt het net even wat minder statisch.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
-
op een zwarte BG erg mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtBenieuwd hoe je dat hebt gedaanHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtNewton.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtDan bedoel je de wet van de traagheid ? Blijf toch wel benieuwd naar de set up...
On the previous post we build all the circuitry needed for complete control over high speed setups and today we will put it to the...
Succes moest je er aan beginnen.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Very nice!!!!
Bravo voor je geduld!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtVery nice!!!!
Bravo voor je geduld!
:-))
Grapje: inderdaad bravo... Als ik telkens aan dat opkuisen denk, word ik al ongemakkelijk (of was dat van de kalkoen van gisteren)!
Sent from my iPad using Tapatalk.Toon Nikonian
D700/D7000/glaswerk Nikkor
Comment
-
mooi voor aan de muur
al heb ik eigenlijk wel de neiging om de bovenkant van de glazen te willen rechttrekken....
toffe site!!
Comment
-
Knap gedaan Louis,prachtig,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment