Vandaag, onder stralende zon. Het was genieten! ♥
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Côte Vermeille
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Côte Vermeille
Frisse blauwe foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtFrisse blauwe foto.
mvg,
Eddy
en een pracht van een horizon
Comment
-
-
Mooie marie-anne. Knappe kleurvlakken en diagonaalstructuur.
Doet er me reeds aan denken dat wij over afzienbare tijd ook weer riebedebie zijn naar warme oorden .
PS Wij zijn (toen we nog zonnekloppers waren) jaaaren op vakantie geweest naar Le Barcarès, maar ik wist niet dat dit de Côte Vermeille was .
Wij gingen toen altijd in hetzelfde restaurantje mosselen eten net over de grens nl. aan de haven in Portbou.....reuzenmosselen waren het .
Een eindje rijden, maar het uitzicht langs de kustweg alleen al was de moeite.
GroetjesLast edited by Guest17; 22 december 2013, 14:01.
Comment
-
Volg voorgangers,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooie marie-anne. Knappe kleurvlakken en diagonaalstructuur.
Doet er me reeds aan denken dat wij over afzienbare tijd ook weer riebedebie zijn naar warme oorden .
PS Wij zijn (toen we nog zonnekloppers waren) jaaaren op vakantie geweest naar Le Barcarès, maar ik wist niet dat dit de Côte Vermeille was .
Wij gingen toen altijd in hetzelfde restaurantje mosselen eten net over de grens nl. aan de haven in Portbou.....reuzenmosselen waren het .
Een eindje rijden, maar het uitzicht langs de kustweg alleen al was de moeite.
Groetjes
Vanaf Racou tot de spaanse grens is Côte Vermeille.
Zo ben je weer bij hé.
Ik heb ook wat moeten zoeken hoor want ik sla ze allemaal door elkaar soms.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Comment