Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
kleurig geheel maar een wat te drukke bg.
grt,bouk.
Bedankt bouk. Ik moest wel heel snel mijn fototoestel nemen. Fazanten zitten normaal niet in de tuin. Ik had de lensopening groter moeten maken en aan de omgeving kon ik niet zo snel iets wijzigen.
Heb nu een update geplaatst welke in LR wat bewerkt heb.
mvg
Georges
Ik denk dat je beter met de radiaalfilter(LR5) had gewerkt zodat de kleuren van de fazant bleven zoals ze in de eerste foto zijn.
Grt,
Jean-Pierre
Dat begrijp ik niet. Ik heb van de vorige (in RAW) via LR5 een virtuele kopie gemaakt en dan enkel met het penseel de achtergrond bewerkt en de laurier weggecloond.
Normaal zou de fazant onveranderd moeten zijn.
Ik zie weinig tot geen verschil in de kleuren van de fazant. Wat me wel opvalt is de lijn tot waar je die laurier hebt weggecloond.
Dit had beter gekund.
Prachtige kleuren hé die hanen.
Groetjes
Zal de volgende keer wat fijner wegwerken, maar de tuin is toch een kleine wildernis, dus maakt niet zoveel uit
Iedereen bedankt voor de reacties en idd de hanen zijn prachtig.
Comment