Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En wanneer er geschreven wordt dat de lijn door de arm van de man gaat ??????
De horizontale lijn gaat door beide armen van de man, de fijne verticale door één arm van de man, wanneer er dan gesproken wordt over DE arm......
Dus denk ik, ondanks dat er hier nog niks over verticaal geschreven werd, Robby toch die fijne verticale lijn bedoelt die door de ene arm van de man gaat.
En als het anders is dan laat hij het wel weten zeker ?
Maar laat maar hoor, ik heb geschreven dat TS er moet mee doen wat hij/zij wil en daar blijf ik bij .
Je hebt horizontaal en verticaal, zoals je ook recht en plat hebt. Terwijl er ook maar 1 middelste lijn die recht is, door de arm gaat op deze foto. Het is maar gewoon lezen en begrijpen wat er staat. feit is dat deze foto recht staat en dat de rest perspectief is
Robby bb
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Je hebt horizontaal en verticaal, zoals je ook recht en plat hebt. Terwijl er ook maar 1 middelste lijn die recht is, door de arm gaat op deze foto. Het is maar gewoon lezen en begrijpen wat er staat. feit is dat deze foto recht staat en dat de rest perspectief is
Robby bb
Bedoel je nu dat ik het bij het juiste, verticale, rechte, middelste lijn....euh eind had .
Bedoel je nu dat ik het bij het juiste, verticale, rechte, middelste lijn....euh eind had .
Toch regelmatig hoor.
Groetjes en dank voor je 'ietwat late' toelichting.
Yep je zit er boenk op. Het gaat inderdaad over de verticale rechte in het middenste centrum van de foto. Dit is volgens mij een loodlijn die bewijst dat de foto verticaal recht of horizontaal plat staat.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment