Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afspraakje
Collapse
X
-
-
Re: Afspraakje
Bekijk de middenste zwarte lijn. Die staat die perfect recht, wat wil zeggen dat de foto recht staat. De rest van de schuine lijnen is perspectief en behoren bij de foto. Moeten die dan echt recht gezet worden?
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtBekijk de middenste zwarte lijn. Die staat die perfect recht, wat wil zeggen dat de foto recht staat. De rest van de schuine lijnen is perspectief en behoren bij de foto. Moeten die dan echt recht gezet worden?
Robby BB
Mvg.
Comment
-
Dag NoenkelMi,
Volgens mij staat die redelijk recht, maar heb jij enige tips om nog beter te doen aub.
Gebruik CS6.
Groetjes Eric
Comment
-
Eric, je hebt nu een topfoto. Hoe meer ik de foto bekijk hoe mooier ik hem vind.
Mijn persoonlijk advies is dan ook "verander niets aan deze topfoto".
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtAls je de middelste lijn bedoeld ( de smalste ) staat die niet recht Robby.
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtEric, je hebt nu een topfoto. Hoe meer ik de foto bekijk hoe mooier ik hem vind.
Mijn persoonlijk advies is dan ook "verander niets aan deze topfoto".
mvg,
Eddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtAls je de middelste lijn bedoeld ( de smalste ) staat die niet recht Robby.
Mvg.Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDe zwarte, middenste lijn die door de arm van de man gaat staat recht.
Robby BB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOp die manier kunnen jullie nog dagen doorgaan......is het nu zo moeilijk om bij al dat 'gelijn', verticaal of horizontaal te typen .
Voor mezelf moet de foto niet veranderen, maar als hier gezegd wordt dat "de lijn" recht staat en er nog niet werd geschreven over verticalen, wat moet je dan denken ???
Mvg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtNee het is zeker niet moeilijk, maar werd er hier al gesproken over verticalen ?? Ik dacht het niet, ofwel heb ik erover gelezen...
Voor mezelf moet de foto niet veranderen, maar als hier gezegd wordt dat "de lijn" recht staat en er nog niet werd geschreven over verticalen, wat moet je dan denken ???
Mvg.
De horizontale lijn gaat door beide armen van de man, de fijne verticale door één arm van de man, wanneer er dan gesproken wordt over DE arm......
Dus denk ik, ondanks dat er hier nog niks over verticaal geschreven werd, Robby toch die fijne verticale lijn bedoelt die door de ene arm van de man gaat.
En als het anders is dan laat hij het wel weten zeker ?
Maar laat maar hoor, ik heb geschreven dat TS er moet mee doen wat hij/zij wil en daar blijf ik bij .
Comment
-
Heel knap hoor !! Voor mij dan ook laten zoals hij is.
Mvg John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk berichtDag NoenkelMi,
Volgens mij staat die redelijk recht, maar heb jij enige tips om nog beter te doen aub.
Gebruik CS6.
Groetjes Eric
ik heb met PSE 11 een beetje aan de hoeken getrokken
met dit als resultaat
de link doe ik weg hoor, indien je dat wenst
Comment
Comment