Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reiss
Collapse
X
-
-
Re: Reiss
een mooie opname.
zou wel die linker foto rechtzetten.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteen mooie opname.
zou wel die linker foto rechtzetten.
grt,bouk.
Maar had die 'schuine madam' er niet gestaan, dan had ik waarschijnlijk zelfs de foto niet genomen.µ
Ik zag het als een soort straatfotografie met etalagepoppen.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDas een goeie bouk .
Maar had die 'schuine madam' er niet gestaan, dan had ik waarschijnlijk zelfs de foto niet genomen.µ
Ik zag het als een soort straatfotografie met etalagepoppen.
Groetjes
zijn gevallen voor deze ludieke bank.
Waar staat deze bank?
Fraaie foto.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Goed gezien, vooral die pianobank is tof.
Scherpte en belichting volledig in orde, mooi.
De spot op de kale kop van meneer had je kunnen uitzetten.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Mag ik dit een dertien-in-een-dozijn-foto vinden? Wel iets bijzonders gespot, maar in mijn beleving heb je daar niet echt een boeiend beeld uitgehaald.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtTechnisch zeker ok en een mooi bankje ook, maar verder zegt het me niet zoveel! Sorry hoor!
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtMag ik dit een dertien-in-een-dozijn-foto vinden? Wel iets bijzonders gespot, maar in mijn beleving heb je daar niet echt een boeiend beeld uitgehaald.
Ik wordt zelfs via PB verweten 'een bejaarde te zijn, die wat fotokes neemt op reis.....', ben dus wel één en ander gewoon.
Enne het is in feite zelfs geen verwijt, want het is dan nog waar ook .
Groetjes
Comment
-
-
Voor mij mooi in beeld gebracht tof,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtVensters gaan u niet af. Deuren daarintegen
Comment
Comment