Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat is een glimlach nog waard?
Collapse
X
-
-
Re: Wat is een glimlach nog waard?
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSien, mooi weergegeven. Niet het technische maar de inhoud primeert.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Mooi in beeld gebracht Sien,en goed scherp,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Mooie en treffende straatfotografie.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Goed gezien!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Off topic : voor mij niks meer.....sedert ik in Frankrijk iemand met een bordje "J'ai faim" zag zitten op een een tiental meter van een broodjeszaak. Toen ik hem zeo dat ik best wel een broodje wou kopen en vroeg wat hij graag op z'n broodje had, kwam er enkel 'argent argent' uit. Hij had dus enkel honger naar geld.
En sedert die keer......de rest kan je wel raden zeker.
On topic : voor mij is dit ook mooie en pure straat fotografie, maar ik heb mijn twijfels over al dan niet die twee dames erop.
GroetjesLast edited by Guest17; 8 december 2013, 18:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtMooi in beeld gebracht Sien,en goed scherp,tof grts,JozefOorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtMooie en treffende straatfotografie.Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtGoed gezien!Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOff topic : voor mij niks meer.....sedert ik in Frankrijk iemand met een bordje "J'ai faim" zag zitten op een een tiental meter van een broodjeszaak. Toen ik hem zeo dat ik best wel een broodje wou kopen en vroeg wat hij graag op z'n broodje had, kwam er enkel 'argent argent' uit. Hij had dus enkel honger naar geld.
En sedert die keer......de rest kan je wel raden zeker.
On topic : voor mij is dit ook mooie en pure straat fotografie, maar ik heb mijn twijfels over al dan niet die twee dames erop.
GroetjesOorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht"Wat is een glimlach nog waard" Is gratis en doet je zelf en een ander genieten.
Foto is goed voor mij. Gewoon een dagelijks beeld van straatfotografie. Zou zelfs in z/w ook mooi zijn.
Gr, Daniel.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde lange sluitertijd is hier de boosdoenerMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
die langere sluitertijd heeft hier mooi de beweging weer van haar linkerbotje.
en we zijn weer vertrokken voor een goed reeksje, Sien?
Comment
Comment