Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik verdenk je er van die mysterieuze sfeer te hebben gecreëerd, want op de meeste foto's die ik zag van dit fort, zijn de rotsblokken niet zo grijzig, maar donkerder, en groener. Ook die wolken zouden er bij 1/250 scherper moeten uitzien.
Ik hou het op een speciale bewerking, maar of ik dit nu mooier of minder mooi vind dan de 'gewone' foto's van dit onderwerp......ik weet het niet.
Groetjes
Natuurlijk is deze foto meer bewerkt dan de meeste van mijn andere foto's.
Fort Vauban is zo plat gefotografeerd dat ik eens een andere foto wilde maken. Dit soort bewerking is te vinden op de website van Piet Van den Eynde.
Over de compo ben ik tevreden, vooraleer ik iets ga croppen van die voorgrond en mijn 16:9 formaat ga wijzigen moet er een grondige reden zijn.
Smaken verschillen, gelukkig.
mvg,
Eddy
Comment