Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opendeur of open deur
Collapse
X
-
-
Re: Opendeur of open deur
mooi alles onder controle kwa licht...
leuk detail de stoel achter de deur
mooi werkþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
-
Iets meer plaats links was misschien nog mooier geweest Djivan, nu staat de stoel er maar net op. Verder is het wel een mooie foto, met mooi licht . Het kerkje ligt volgens mij wel op een mooie plaats denk ik.
Mvg John
Comment
-
-
TS heeft gekozen voor deze uitsnede.
Niets mis mee. Waarom zou er iets aan moeten worden toegevoegd.
Die slagersmentaliteit van 'mag het een beetje meer zijn' … pfff.
Een beetje 'lighten shadows' zou echter geen kwaad kunnen om details beter zichtbaar te maken.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Die slagersmentaliteit van 'mag het een beetje meer zijn' … pfff.
Mvg John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtDit was mijn mening en hoeft daarom niet de jouwe te zijn hé. Dan kan je ook gaan zeggen dat de TS die belichting gekozen heeft en er niets aan de schaduwen veranderd hoeft te worden.
Mvg John
Ik kan niet zien of een geplaatste foto is gecropt.
Daarom neem ik aan dat de randkeuze is bepaald door TSbij het kaderen in de zoeker/lifeview.
Oorspronkelijke belichting wordt - op basis van camerainstellingen - door cameraprogrammatuur vastgesteld.
Afhankelijk van of je in RAW of JPG opneemt, kan/moet je witbalans en belichting, ruis en CA nog bijstellen.
Het dynamisch bereik van het menselijk oog is veel groter dan dat van de camera.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Ik zou aan de uitsnede of belichting niets veranderen, maar dat is ook alleen maar mijn mening.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtIets meer plaats links was misschien nog mooier geweest Djivan, nu staat de stoel er maar net op. Verder is het wel een mooie foto, met mooi licht . Het kerkje ligt volgens mij wel op een mooie plaats denk ik.
Mvg John
De persoon die we tegenkwamen was verwonderd dat er eens toeristen waren gestopt om dit te bezoeken.
Hier komt nooit iemand zei hij....... Dan kent hij Djivan nog niet........
Vanop de 'hoofdweg' lijkt het trouwens meer op een schuur dan op een kapel maar ik had toch het kleine kruisje opgemerkt.
Alle schrijvers alvast bedankt.
GroetjesLast edited by Guest17; 8 december 2013, 11:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHet is de kleine kapel Santa Maria Assunta in Quenza (Corsica). Ligt iets naast en lager dan de verharde weg en is enkel te bereiken via een smalle aardeweg.
De persoon die we tegenkwamen was verwonderd dat er eens toeristen waren gestopt om dit te bezoeken.
Hier komt nooit iemand zei hij....... Dan kent hij Djivan nog niet........
Vanop de 'hoofdweg' lijkt het trouwens meer op een schuur dan op een kapel maar ik had toch het kleine kruisje opgemerkt.
Alle schrijvers alvast bedankt.
Groetjes
Mvg John
Comment
Comment