Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nu is deze ook voor mezelf weg, zelfs geen rood kruisje, niks te zien...... ????????????????????????
Ook mijn vroeger geplaatste foto's komen er niet op, of ik blijf het draaiend cirkeltje zien ivm opladen.....??
Ik zal maar best even afwachten zeker ?
Waarschijnlijk iets mis met ImageShack ?
PS Zeker iets te maken met ImageShack, want ik raak er niet eens op.
Ik heb de link gewist en eens opnieuw geplaatst, en voor mij is hij nu weer zichtbaar. Ik hoop voor de anderen ook ?
Mysteries zijn blijkbaar nog niet de wereld uit .
Groetjes
Ik heb de link gewist en eens opnieuw geplaatst, en voor mij is hij nu weer zichtbaar. Ik hoop voor de anderen ook ?
Mysteries zijn blijkbaar nog niet de wereld uit .
Groetjes
Ja, dag Jan.. alléé Djivan, niks van foto te zien hoor.
(één minuutje later) Te vroeg of te hard op Jan geroepen..komt er nu wel door.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
mooie foto , leuk onderwerp, goeie compo, de kleuren zijn "goed" voor het moment, maar het moment van de dag is zeer lastig,
je ziet dat het kluit op de middag is...
daardoor heb je zeer hard licht wat veel afbreuk doet aan je foto...
Je hebt volkomen gelijk, de foto is gemaakt om 13u26, zie je trouwens aan de korte schaduwen, maar op reis kan je moeilijk op alle mooie plaatsen zijn wanneer het licht er perfect is.
Dan moet je kiezen, ofwel de foto niet maken, ofwel hem toch maken met de tekortkomingen die er op dat moment zijn......en ik doe altijd het laatste .
Ja, dag Jan.. alléé Djivan, niks van foto te zien hoor.
(één minuutje later) Te vroeg of te hard op Jan geroepen..komt er nu wel door.
Tsja, ik begrijp het, ik ben nu reeds een hele tijd aan het proberen op ImageShack te geraken om mijn update te plaatsen......
Vergeefse moeite. Hopelijk komt het in orde, anders zal ik een andere host moeten gaan zoeken.
Ik heb SmugMug, maar ik weet niet of ik daar ook mee verder kan, dat moet ik eens uitzoeken.
Groetjes
Comment