Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Diamond + update
Collapse
X
-
-
Re: Diamond
Mooie foto, en op het juiste moment vastgelegd. Staat wel pal in midden en niet volledig vlak, maar het stoort me in feite niet echt.
Ik zou wel nog die torenkraan links en het stuk van die mast dat nog net ongeveer boven de voorste deur uitsteekt wegclonen.
(je stond er dichter bij dan de cameramensen die hem filmden voor TV).
Groetjes
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooie foto, en op het juiste moment vastgelegd. Staat wel pal in midden en niet volledig vlak, maar het stoort me in feite niet echt.
Ik zou wel nog die torenkraan links en het stuk van die mast dat nog net ongeveer boven de voorste deur uitsteekt wegclonen.
(je stond er dichter bij dan de cameramensen die hem filmden voor TV).
Groetjes
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk berichtThx, is ook een mooie plaats om te staan. ze moeten dan wel landen op de 25L hé.
Mvg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtWaarom heb je de kleuren in de tweede veranderd. Er zit daar iets minder pit in tov de eerste.
Grt,
Jean-PierreMet de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
-
Mooi in beeld gebracht,tof grts,Jozef(kleur reeds gezegd)Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Ken echter niet zoveel van vliegtuigfotografie, eigenlijk niets. Deze kan me wel bekoren. Up is beter enkele de kleuren terug goed zetten.
Mvg John
Comment
-
Comment