Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De herfst meer dan halfweg
Collapse
X
-
-
Re: De herfst meer dan halfweg
het beter werk Sien.
mooi van kleur en dieptewerking.
hou vol.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVoor mij had de poort volledig mogen open staan. Voor de rest een mooie foto.
Grt,
Jean-Pierre
dank voor uw reactie!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen goeie, maar inderdaad, een paar passen achteruit (indien mogelijk) zodat de poort er volledig op stond was misschien nog beter geweest.
Groetjesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
O.T.e stap achteruit is een uitstekende tip maar wegens geparkeerde wagens niet toepasbaar.
Op dit topic kan ik jullie bij deze tenminste bedanken voor de reacties.
Ook beleefde kritiek mag niet enkel maar moet ook . Liefst dan wel met tips van hoe het wel moet want afbreken is veel makkelijker dan opbouwen!
Wat mijn vorige topic betreft leid ik af dat het in principe over de bewerking gaat ipv over de foto zelf. Ik ben het beu mij te moeten verantwoorden. Wie Niets doet kan ook Niets verkeerd doen. Maar de experimentjes ga ik wel achterwege laten .vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDe poort vd herfst is nu meer dan half dicht is het idee achter de foto!
dank voor uw reactie!
Grt,
Jean-Pierre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtO.T.e stap achteruit is een uitstekende tip maar wegens geparkeerde wagens niet toepasbaar............................
Groetjes
Comment
-
Deze is terug het betere werk en een bijpassende titel.
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
Ik ben het beu mij te moeten verantwoorden. Wie Niets doet kan ook Niets verkeerd doen. Maar de experimentjes ga ik wel achterwege laten .
Als je voor jezelf dan durft toe te geven dat het niet goed genoeg is, en er kruipt nog wat tijd in om het goed te krijgen, steek er die tijd dan ook in.
Je hebt ondertussen al ondervonden dat als het slecht is, de kritiek hier snoeihard kan zijn. Voor je eigen bestwil...... probeer dit te vermijden.
Als het een probeerseltje is en je geraakt er niet uit, vraag het in tips of bewerking of......... . Dan is de kans bestaande dat je daar hulp kan krijgen om het toch goed te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtis dit ook om te lachen?
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Comment
Comment