Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch een fraaie hoor, zeker de symmetrie is prachtig geplaat en gezien.
Zelfs de vertekening is een spiegel.
Als we kunnen zien hoe je de foto hebt gemaakt, en waar je mee bewerkt, hebben we de oplossing zo uitgelegd.
In ieder geval is de camera iets omhoog-gericht geweest.
Groeten,
Johan
Ik stel vast dat je bij je foto's van luiken, ramen.....enz altijd zo krap kadreert.
Hier plakken de onderste ramen weer links en rechts tegen het kader en zijn de bovenste zelfs afgesneden ?
Heeft dit een welbepaalde reden ?
Groetjes
het grootste probleem bestond er in het huis in perspectief juist te plaatsen.
in het origineel is het alsof het huis kantelt.
opgelost in photoshop, lenscorrecties
Dank voor het posten van de originele.
NoenkelMi gaf reeds de oplossing, maar wel eentje waar je reeds bij het nemen van de foto moet aan denken.
Veel ruimer kadreren bij de opname, dan heb je nog alle ruimte voor rechtzetten, croppen enz...
Groetjes
Mooie foto. Maar ik miste precies ook een stukje boven de bovenste ramen om een volledig gelijke "kader" te krijgen. Maar nu met het origineel erbij, snap ik waarom dit is. Ik kom het ook vaak tegen.
Comment