Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dezelfde belichtingstechniek gebruikt als bij de "streetrace" foto? Daar is niet te zien dat het om speelgoedauto's gaat. Hier wel. Dat is jammer. Als je het speelgoedachtige , vooral bij de giraffe, weg kunt halen waan je je helemaal in Afrika.
Ja bij de giraf zie je dat het om speelgoed gaat, misschien eens opnieuw proberen met de leeuw en de olifant.
Mag ik ook weten wat voor materiaal je gebruikt heb om je achtergrond te verwezenlijken
ik probeer het een dezer opnieuw te doen.
Is inderdaad dezelfde "techniek" als kabouters en straatrace.
Nodig: een rol rood kaftpapier, een nachtlampke en as uit de stoof. Voor de rest spelen met compo en spotmeting. Toch direct een uurke met bezig…
En een donker "studiootje" maken met er, in dit geval, fleece dekentjes over te hangen om daglicht te vermijden.
ja, das een goeie poging.
Nog eventjes de tips volgen en er komt een meesterwerkje uit.
ik veronderstel dat het gedeelte zonder as, een meer voorstelt?
Heel leuk gedaan. Ik denk dat de giraffe er speelgoedachtig uitziet, omdat de focus er op ligt. Bij de andere speeltjes is dat niet zo. Eventueel proberen om de focus ergens tussen de drie te krijgen of indien dit niet het gewenste effect zou opleveren 2 foto's maken en daarna samenplakken?
De halo rond de leeuw viel mij ook direct op. Daar weet ik niet zo precies hoe die te verhelpen.
Ik bewonder wel je creativiteit! Meer van dat..
Comment