Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
Er zijn verschillende voorstellen van crop en ik kan ze niet allemaal plaatsen. Ik heb voor deze gekozen omdat de foto toch totaal verandert.
De foto is idd. genomen met bestaand licht en niet in studio maar in een open ruimte, uit de hand, met bewolkt weer, vandaar iso800.
mvg,
Eddy
Een nieuwe uitdaging Eddy ? Een knap resultaat en ben geen voorstander van de up-date daar dit een andere benadering is van een onderwerp. Al die opmerkingen... je zal er je weg moeten in vinden en vraag me steeds af : "Maken we zelf nu de foto of bekijken we een werk van een "auteur" ?
Comment