Een probeerselken...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Streetrace by sunset...
Collapse
X
-
-
Re: Streetrace by sunset...
Knap probeerselken... , geslaagd.
Maar lang laat je dit toch niet aan je muur hangen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtKnap probeerselken... , geslaagd.
Maar lang laat je dit toch niet aan je muur hangen.
mvg,
EddyKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEddy let op met dergelijke uitspraken want daar zou je versteld kunnen van staan. Ik neem daar deel aan en daar gaat het niet om de klassieke fotografie. Maar als iemand dat niet graag ziet zal hij het ook niet aan z'n muur hangen natuurlijk
De dag dat ik mijn mening niet meer mag geven ben ik hier weg.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk ga niet opletten met dergelijke uitspraken Raymond, ik geef mijn eerlijke persoonlijke mening en die is "geslaagd" maar ik denk dat men zo'n beeld, in zijn interieur, beu wordt na een tijdje.
De dag dat ik mijn mening niet meer mag geven ben ik hier weg.
mvg,
EddyKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Vind het geweldig, speciaalFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtInterpreteren van een geschreven woord ? Eddy, sorry maar mijn woorden niet uit verband rukken. Ik betwist je mening geenszins dus zeker niet gaan lopen wat mij betreft en je zeker niet nodeloos opwinden. We kennen mekaar en dacht je dit in alle vriendschap mee te delen !
Je kent me ook en weet dat als men met het vingertje begint... ik dezelfde mening heb als jij. (lees je eerste woorden nog eens opnieuw).
Sans rancune.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment