Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, erg leuk, bij foto 1 merkt hij dat zijn favoriet stukje verdwenen is, en zoekt een dader. ik denk dat hij bij foto twee een licht vermoeden heeft dat jij daar misschien er voor iets tussen zit .
Mooi, erg leuk, bij foto 1 merkt hij dat zijn favoriet stukje verdwenen is, en zoekt een dader. ik denk dat hij bij foto twee een licht vermoeden heeft dat jij daar misschien er voor iets tussen zit .
Misschien vraagt hij wel heb jij de dader op de foto gezet.
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky
Misschien vraagt hij wel heb jij de dader op de foto gezet.
Vriendelijke groet, jessey
Dat zou ook kunnen, hopelijk heb je dat voor hem,ook gedaan
Mooi scherp, maar op die tweede loopt een duidelijk bewerkinsspoor op zijn buik en rechtervoorpoot (een vervaging of zo?)
Er is niks in die buurt bewerkt in de originele foto zit het ook.
Het is volgens mij gewoon Gaas van het hekwerk kunnen zijn .
Zal een volgende keer even opletten als ik er weer ben.
Mooi scherp, maar op die tweede loopt een duidelijk bewerkinsspoor op zijn buik en rechtervoorpoot (een vervaging of zo?)
Dat heb je bij de eerste ook. Zal een draad of afspanning op de voorgrond zijn. Is nog net iets te aanwezig.
Voor de rest wel mooi scherp op de oogjes.
Comment