Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen mooie schaduw van de neus. Een reflectiescherm zou dit volgens mij kunnen verhelpen. Flitsen doorheen een witte paraplu of met een diffuser op kan al wat zachter overkomen. Heb je deze spulletjes niet in huis, even knutselen met witte karton of vel papier. Alluminiumfolie op karton werkt ook als reflector. Er staat hier ergens op het forum een uitleg, die ik niet direct weet staan, hoe je iets kan maken voor op de flitser van je fototoestel te monteren.
Pose en dof bevallen mij.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
leuke foto!
Wanneer ik eens flits, dan stel ik mijn flitslichtcompensatie op -2 (oid) in.
Heb je een lichte flits die genoeg belicht, zonder dat het opvalt dat er geflitst werd
Bedankt voor de commentaren en de tips deze foto is gemaakt op de Eurodog show.
Het was de eerste maal dat ik gebruik heb gemaakt van een flits en inderdaad ge ziet het duidelijk.
Ik heb er de z/w versie bijgeplaatst misschien kan deze jullie meer bekoren.
mvg jako
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Comment