Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een klein detail.......... ik vroeg me af of je deze ook zonder het popje hebt? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of het beter zou zijn met of zonder popje.
Maar ik vind het alleszins een geslaagde opname.
Ietwat te centrale positie van het meiske (iets naar rechts was beter geweest).
De bruinzweem heb je mooi vermeden.
De achtergrond is voor mij te wit om het wit in haar kleding mooi te laten uitkomen.
Voor mij een mooi portretje. Wel opletten dat het wit van de outfit niet overvloeit in de achtergrond, probeer deze nog meer los te krijgen van het modelletje.
Wat gebruikte je als hoofdlicht of modifier? Maar zeker niet slecht
eerste indruk niet goed.
dacht dat er kleurverschil zat in de kleding, maar het was een pop.
dacht nl dat het haar rechterarm was.
totaal plaatje dus wat verwarrend voor mij.
grt,bouk.
Heel erg bedankt voor de commentaren! Het meisje wou niet echt meewerken. Het is een actief kind en op bepaalde momenten moest ik haar iets geven dan was zij tijdelijk afgeleid....vandaar is het popje... ik gebruik stof als achtergrond en kleine kindjes verfrommelen het vaak. hoe kan ik het achtergrond beter vastzetten op de vloer? dat weet ik nog niet...Het opname is gemaakt met 3 reportage flitsers en een reflectie scherm. Het is al een grote opluchting dat het zweem weg is De rest komt nog door het te oefenen!
Dat was me ook opgevallen, maar dat stoorde mij veel minder dan het kleurverschil tussen haar kleedjes en het popje.
Het voorstel om het popje wat "bij te kleuren" is zeker het overwegen waard.
Dat was me ook opgevallen, maar dat stoorde mij veel minder dan het kleurverschil tussen haar kleedjes en het popje.
Het voorstel om het popje wat "bij te kleuren" is zeker het overwegen waard.
Comment