Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij een mooie foto, het enig wat ik(persoonlijk) zou doen is links de boom en het bootje een beetje oplichten zodat er iets meer detail van het bootje zijn linkerkant te zien is.
Ik vind het een mooi compo maar de woning boom en boot zou ik via schaduwen/hooglichten wat oplichten, het zal niets tekort doen aan het lichte en schaduwrijke gedeelte, alleen zie je wat meer detail.
Waarom heb je die andere woning niet opgelicht, nu klopt het geheel toch niet ? Dat uiterste huisje zou toch het licht ook moeten opvangen ? Of zit ik nu zo verkeerd ?
Waarom heb je die andere woning niet opgelicht, nu klopt het geheel toch niet ? Dat uiterste huisje zou toch het licht ook moeten opvangen ? Of zit ik nu zo verkeerd ?
Ik denk het niet Loeky, denk dat het wat verder staat en in de schaduw valt.
Ik weet het niet zeker hoor, Sien zal dat wel weten zeker ?
Mvg.
Comment