Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schwindelfrei...
Collapse
X
-
-
Re: Schwindelfrei...
Dat moet leuk zijn om eens te doen!
Mooie foto!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Van mij mag er beneden die weg ook af.
Het gedacht alleen al, ik krijg al hoogtevrees.
Mooi zicht en mooie wolken.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtLaat die weg maar blijven, geeft diepte aan het beeld.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
bbbbrrrrrrrrrrrrrr
nu vraag ik mij ook af, of die tunnelmuur schuin is, of dat het perspectief of lensvertekening is...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtbbbbrrrrrrrrrrrrrr
nu vraag ik mij ook af, of die tunnelmuur schuin is, of dat het perspectief of lensvertekening is...
Of die wand nu iets schuin staat of helemaal recht, en er dus perspectiefvertekening is....... Er zal zeker wel iets van perspectiefvertekening zijn, want wanneer ik kijk naar het uiterst rechtse paaltje van de leuning, dan staat dit ook wat schuin. Je zal dus wel gelijk hebben.
Aan zij die zich afvragen of ik er over ben gewandeld : 10 jaar geleden zou ik zeker die plek niet verlaten hebben zonder over deze brug te zijn gewandeld, maar door mijn huidige fysische beperkingen behoort dit (jammer genoeg) niet meer tot mijn mogelijkheden. Wij hebben ons beperkt tot het fotograferen van deze brug. Enne zelfs 10 jaar geleden zou ik mijn wederhelft niet hebben kunnen overtuigen, wanneer zij het woordje 'schwindelfrei' las in één of andere omschrijving, dan werd die wandeling automatisch afgevoerd door haar. Vandaar dat ik toen dergelijke bergwandelingen deed met alleen mijn zoon als gezelschap.
Wat betreft het croppen : ik stel vast dat wanneer ik de volledig weg + vangrail + leuning crop, ik een deel van de achterliggende vallei verlies en hiermee meteen ook de diepte in de foto. Dus laat ik het maar zo. Toch bedankt voor het meedenken.
Groetjes en dank aan alle schrijvers.
Comment
Comment