Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hedwig `s ogen + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hedwig `s ogen + Update

Origineel

Update
    Last edited by jessey; 25 november 2013, 18:41.

Re: Hedwig `s ogen

Ik bedank de vele kijkers voor het kijken naar deze foto.

Zijn er nog dingen die ik eventueel een volgende keer zou kunnen verbeteren.

Comment

Mooie foto. De muur, ja daar kan u niets aan doen die is zoals die is. Het enige wat ik mij afvraag is of het volledige lichaam niet een tikje opgelicht mag worden. Ik heb de indruk dat als ik een sneeuwuil zag dat die veren witter waren. Kan ook misschien aan de kooi liggen waar die inzit.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Mooie foto. De muur, ja daar kan u niets aan doen die is zoals die is. Het enige wat ik mij afvraag is of het volledige lichaam niet een tikje opgelicht mag worden. Ik heb de indruk dat als ik een sneeuwuil zag dat die veren witter waren. Kan ook misschien aan de kooi liggen waar die inzit.
        Grt,

Jean-Pierre
        Zal aan de kooi hebben gelegen want er lagen allerlei bladeren op en jet is een vrij donkere kooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
          Zal aan de kooi hebben gelegen want er lagen allerlei bladeren op en jet is een vrij donkere kooi
          Ik had eerder gedacht dat het toch een vrij lichte kooi was, gezien het licht op de achtergrond? Probeer eens met de uil iets op te lichten en de achtergrond iets donkerder? Dan komt Harry's vriendje er beter uit ( denk ik )
          In het geval je rechts gecropped zou hebben, zou ik daar toch iets meer ruimte geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
            Ik had eerder gedacht dat het toch een vrij lichte kooi was, gezien het licht op de achtergrond? Probeer eens met de uil iets op te lichten en de achtergrond iets donkerder? Dan komt Harry's vriendje er beter uit ( denk ik )
            In het geval je rechts gecropped zou hebben, zou ik daar toch iets meer ruimte geven.
            Er is niets gecropt in deze foto de foto als hij hier staat zo is die genomen.

Comment

Update geplaatst ziet er inderdaad beter uit he.

Comment

Update

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Die muur is jammer genoeg niet moeders mooiste. Update is beter, maar de muur trekt nog teveel aandacht voor mij. Ik zou toch een serieus stuk muur wegsnijden, eventueel een vierkantje van maken en wat vignet toevoegen zodat de aandacht meer naar de uil gaat en minder naar die muur.

Comment

De update is inderdaad al een stukje beter, maar zoals leonide al aangaf, trekt de muur nog iets teveel de aandacht. ik ozu toch ook overwegen om hetzelfde te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                      Die muur is jammer genoeg niet moeders mooiste. Update is beter, maar de muur trekt nog teveel aandacht voor mij. Ik zou toch een serieus stuk muur wegsnijden, eventueel een vierkantje van maken en wat vignet toevoegen zodat de aandacht meer naar de uil gaat en minder naar die muur.
                      Hoe had je hem in gedachten dan.

Comment

Heb het even geprobeerd, een vierkantje lijkt niet goed te lukken, de uil staat wat te dicht tegen de rand. Heb wat vignet toegevoegd en een stuk afgesneden (klik). Misschien dat een zwart-witje ook wel kan lukken om dat groen weg te krijgen (het is maar een gedachte hoor).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                          Misschien dat een zwart-witje ook wel kan lukken om dat groen weg te krijgen (het is maar een gedachte hoor).
                          Met de saturatie van het geel wat naar beneden te halen valt het groen minder op, maar de muur blijft toch wel "aanwezig".

Comment

Croppen ... links en bovenaan een flink stuk wegknippen???
                            "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                              Croppen ... links en bovenaan een flink stuk wegknippen???
                              Dan hou je geen foto meer over.

Vriendelijke groet, jessey

Comment

Working...
                              X