Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Overhoeks
Collapse
X
-
-
Re: Overhoeks
voor mij zeker gelukt__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
-
yep..vind het een goeie foto.
niet echt origineel zo van hoek tot hoek maar toch../
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie structuur in die stenen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Ja, mooi zo, niet alleen het structuur in de stenen en het schuin schieten, het is gelukt maar dankzij die bewegingen in het water, die maken het af. Waren ze er niet geweest, had het beeld waarschijnlijk na een ogenblik saai geoogd; Het was een goede gok.
Comment
-
't Is iets speciaals, maar zeker niet mis.
Kon je niet verder naar rechts (achteruit dus langs de kade)? Dan kwam dat aanlegoog misschien op een sterk punt links boven.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtmaar dankzij die bewegingen in het water, die maken het af. Waren ze er niet geweest, had het beeld waarschijnlijk na een ogenblik saai geoogd; Het was een goede gok.
Gr, Daniel.
Comment
-
heb er een tijdje naar gekeken.
Hij is technisch goed, niks op aan te merken.
Maar ik kan op dit moment niet zeggen dat het mijn ding is, terwijl ik toch geïntrigeerd was................ dus misschien zonder het te weten of te beseffen toch mijn ding ?mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
heb er een tijdje naar gekeken.
Hij is technisch goed, niks op aan te merken.
Maar ik kan op dit moment niet zeggen dat het mijn ding is, terwijl ik toch geïntrigeerd was................ dus misschien zonder het te weten of te beseffen toch mijn ding ?
Moderator dit is door een storing twee keer geplaatst dit mag weggehaald worden hoor !Last edited by Bruno D.G.; 24 november 2013, 13:13.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
-
Ik kom er niet uit.
Zal nog eens moeten terugkomen piepen.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Comment