Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie compo en kleuren. Geen witte zon, wel mooi goudgeel.
Ik vind het gras op de voorgrond wel iets minder, verwacht dat dit wat donkerder zou zijn in vergelijking met de rest.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
En stil ging de zon onder in een mooie omgeving. Prachtige opname en kleuren.
Zijn dat drie vogels links in de lucht. Misschien proberen weg te werken.
Ik vind het gras op de voorgrond wel iets minder, verwacht dat dit wat donkerder zou zijn in vergelijking met de rest.
toch eens opzoeken hoe licht zich gedraagd
is perfect mogelijk dat het strijklicht de schuine kant van het gras oplicht.
Daarom dat het icoontje er bij staat. Ik was een beetje verwonderd dat het zo licht is in vergelijking van het gras op de oever na de boom. Alvast bedankt.
Mooie foto hoor
Alleen vind ik de zon precies in het midden van de foto om de een of andere reden niet zo natuurlijk overkomen. Was naar mijn idee denk ik nog mooier geweest als de zon meer naar links op de foto zou staan.
Het licht was er wel degelijk Anaisje maar heb het nog een handje geholpen.
En stil ging de zon onder in een mooie omgeving. Prachtige opname en kleuren.
Zijn dat drie vogels links in de lucht. Misschien proberen weg te werken.
Gr, Daniel.
Ik denk dat er wel vijftig te zien zijn Daniel. Ik heb ze niet weggewerkt.
Mooie foto hoor
Alleen vind ik de zon precies in het midden van de foto om de een of andere reden niet zo natuurlijk overkomen. Was naar mijn idee denk ik nog mooier geweest als de zon meer naar links op de foto zou staan.
Ja zou wel kunnen, maar nu lukte dit niet.
Bedankt iedereen.
Mvg.
Bedankt Vosse voor je verdere uitleg en eerlijkheid. Mocht je iets verder en lichter wordend naar de boom toegewerkt hebben zou het mij waarschijnlijk ontgaan zijn. We hebben er hier ook nog over gepalaverd en meenden hetzelfde te zien. Het is omdat ik met hetzelfde aan het oefenen ben dat het mij opviel, anders zou ik er nooit bij stilstaan.
Bewerken heb ik niets op tegen, integendeel het maakt foto's meestal mooier als het subtiel gedaan is.
Comment